J,M,F & N

Jag ska tillägna denna blogg 4 personer jag avskyr. Varför gör jag det? Varför lägga ner min söta och dyrbara tid (tro mig, den är dyrbar) på att reflektera över ett par personer som får maten att vilja komma upp samma väg den gick ner?
Jag ska tala om varför.
Därför att jag är en person som tycker om att observera människor, även människor jag ogillar, och sedan dra slutsatser utifrån de observationer jag gjort. Därefter vill jag gärna ge mina slutsatser uttryck, i detta fall i en blogg. Dessutom är det frigörande och skönt att avslöja alla saker de gör och säger för hela världen att läsa... även om läsarna inte har en aning om vilka dessa personer är.

J - Pretentiös, inbilsk, fördomsfull, naiv och helt totalt ignorant. Även om hon läste detta skulle hon inte ha någon aning om att jag skrev om henne, för hon skulle inte förstå hälften av inlägget. Jag hörde en gång att hon legat med 3 killar - på en och samma gång - i Thailand. Sant eller Falskt? Ingen aning, men det skulle inte förvåna mig om det hade hänt.

M - Anstränger sig för att verka trevlig och god - men vem som helst med förmågan att ana oäkthet förstår att det bara är ett bakslugt ansikte hon visar. Bakom den omtänksamma personligheten skymtar en fullständigt ond människa!

F - F... F... lilla, söta F. Hon har egentligen bara hamnat i fel umgänge. Men jag avskyr henne lika mycket som de andra, för här har vi en tjej som inte spar på tiden - hon är snart en fullärd expert på att vara subba.

N- Och sist, men absolut inte minst- den största b*tchen i historien. Hon har stulit samtliga sina kompisars pojkvänner (jag skojar inte, samtliga!), hon baktalar alla, även de hon påstår sig vara kompis med, hon har aldrig dragit sig för att ta det hon vill ha - även om det betytt att en eller två personer blivit skadade utav det.


Så satt jag ikväll och tänkte för mig själv om hur jag ALLTID hör rykten om dessa fyra personer, och hur de alltid dementerar ryktena, trots att jag vet att det är sant, och jag kom fram till att jag ska publicera allt jag hör.
Naturligtvis utan deras vetskap och jag tänker inte avslöja varken min eller deras identiteter - någonsin. Bara läs och njut. Jag börjar skriva igen så fort något nytt och intressant händer.

P.S Jag är inte bitter. Jag är inte en tjej som är fulare än någon av dessa tjejer och jag är heller inte en kille som blivit dumpad av någon utav dem. Jag bara avskyr dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0